Divatos Starbucks csészék születtek

Share on FacebookShare on LinkedInTweet about this on TwitterShare on TumblrShare on Google+Pin on PinterestShare on Reddit

 

Most, hogy a Starbucks és Scott Sternberg összeállt, hogy kreáljon kettő igazán exkluzív kerámia kávéscsészét, a stílusos kávé ínyenceknek-hozzáértőknek most aztán nagyon van okunk örülni! Sternberg ruhamárkáját, a Band of Outsiders-t már korábban is azzal „vádolták”, hogy forradalmasította az amerikai stílust és ezek a bögrék tuti, hogy a márka élesen jó esztétikai érzékét fogják tükrözni.

Az ötlet ihlete Sternberg kávéra vonatkozó „drip” szleng szavából született meg. A nagyjából 340 grammos kerámia csészéken látható lesz a Starbuck logója, de nem a hagyományos módon: a csészék széle úgy lesz befestve, mintha éppen folyna le róluk a festék, feketében és többszínű változatban. Minden egyes csésze 14.95 dollárba fog kerülni, és csak Amerikában és Kanadában lehet majd kapni őket.

A kollaboráció eredetéről Sternberg elárult egy-két dolgot: „Steven Kolb, a Council of Fashion Designers of America CEO-ja évente felhív néhányszor, és azt mondja, „Nemet fogsz mondani úgyis, de…”, idén viszont sikerült meglepnem őt azzal, hogy ösztönösen azonnal ráugrottam a dologra.” Azt is bevallotta, hogy a fekete és a fehér csészék a kedvencei, és hogy a Starbucks-ban jeges Venti Red Eyes-t és Venti Green Tea-t szokott inni.

Úgy tűnik, hogy a Starbucks nagyon komolyan gondolja, hogy a kávéjainak divatosnak kell lenniük, ez a szövetség pedig már az ötödik a sorban egy nemes divattervezővel. A kávémágnás korábban már olyan tervezőkkel dolgozott együtt, mint Jonathan Adler, Rodarte, Charlotte Ronson, valaint Stacey Bendet (Alice + Olivia).

 

Luxury Launches

Share on FacebookShare on LinkedInTweet about this on TwitterShare on TumblrShare on Google+Pin on PinterestShare on Reddit