A FOGYÁS EGYIK ALAPSZABÁLYA!

Share on FacebookShare on LinkedInTweet about this on TwitterShare on TumblrShare on Google+Pin on PinterestShare on Reddit

 

MINDIG REGGELIZZ!

Sokan elkövetik a fogyás idején azt a hibát, hogy nem reggeliznek. Pedig ez az egyik legnagyobb baki, amit tehetnek. Ugyanis az éjszaka folyamán a testünk az összes elraktározott glükózt felhasználja, ezért elengedhetetlen, hogy újratöltsük. Ezt a reggelivel tudjuk megtenni.

A reggelivel bevitt tápanyag beindítja és fokozza az anyagcserét és egész nap folyamán gyorsítja azt.

Azonban nem mellékes, hogy mit eszünk reggel. Nem a mennyiség, hanem sokkal inkább a minőség számít.

Ha magas szénhidráttartalmú reggelivel indítjuk a napunkat (pl. különböző pékáruk, kekszek, stb.), hirtelen megemelkedik vércukorszintünk, ami azt idézi elő, hogy már a délelőtt folyamán ránk tör a farkaséhség, a hirtelen megemelkedett vércukorszintünk miatt. Ha nem eszünk reggel, az szintén farkaséhséget idéz elő, mert mielőtt megemelkedne a cukorszint, le is zuhan és roppant éhesek leszünk és a későbbi étkezések folyamán sokkal többet fogunk enni.

Ha a vércukorszintünk már a nap elején ingadozik, a nap többi részében is folytatódik. Ennek eredményeképpen nem tudjuk kordában tartani éhségünket. A reggeliből energiát nyerünk az agyunk és a testünk számára.

Az anyagcsere fokozás és a megfelelő vércukorszint beállításán túl a reggelinek még számos pozitív eredménye van. Jó hatással van a memóriára, a koncentrációs készségre, valamint a mentális állapotra. Az agyunknak ugyanúgy szüksége van a rendszeres és megfelelő időben bevitt energiára és táplálékra, mit a szervezetünk többi szervének.

 

A teljes cikkért kattints ide!

Share on FacebookShare on LinkedInTweet about this on TwitterShare on TumblrShare on Google+Pin on PinterestShare on Reddit